ونوسونوس، تا این لحظه: 20 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

ونوس نانازی

دخترم اشپز شده

1392/12/21 10:33
592 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی مهد ویدایی جلسه داشتم و رفته بودم مهد . وقتی اومدم دیدم بببببببببله ونوسی من از روی مجله ای که مدرسه داده بود یک عصرونه درست کرده بود با سیب زمینی و پیاز و .... ویک میز رو هم چیده بود و با اجی کوچولو منتظر من بودند که با هم بخوریم .بغل                                                                    دفعه ی قبل که من دندانپزشکی رفته بودم یک فرنی خوشمزه درست کرده بود .ماچ                            قربون دختر بزرگم برم .چون مامانی اشپزی رو وقتی که ازدواج کرده بودم شروع کردم.نیشخند                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان محیا(ارام جانم)
21 اسفند 92 10:53
آفرین دختر گل.چ کارخوبی کردی آفرین
هستی
21 اسفند 92 13:53
عجب غذایه