ونوسونوس، تا این لحظه: 20 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

ونوس نانازی

دخترم بزرگ شدی

1392/10/25 10:43
530 بازدید
اشتراک گذاری

امسال دخترم 10سالش شد .ونوسی من هم دیگه خانمی شده برای خودش .قلب                               هفته ی اخر شهریور تصمیم گرفتم که به ونوسی نماز خوندن یاد بدم که بعد از یک هفته کامل یاد گرفت .    مامانی برای جایزه رفتم یک چادری صورتی خریدم براش .چون ونوسی رنگ صورتی رو دوست داره .            تازه عزیز هم برای ونوس جونی یک چادر نماز و سجاده ومهر وتسبیح داد .دست عزیز جون درد نکنه .              دوست دارم مادر خانمی من .قلب قلب قلب                                                                            دخترم بزرگ شد ومن خوشحالم . وشاد از این که خدابه من دختری داد که نماز میخونه واین نماز باعث میشه که ونوسی من با خدای خودش بیشتر دوست میشه.                                                                 دوست دارم عزیز دلم وامیدوارم که این نمازت تو رو توی این زندگی به ارامش و اسایش برسونه.            (راستی ونوسی بابایی از اینکه دختر نازش نماز میخونه خیلی خوشحال هست وبه خودش ووجود تو میباله.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)